תנאי שימוש באתר

1. תוקף מחייב. זהו הסכם מחייב בינך לבין 'Alon-Shumsky' ( "אותנו", "אנחנו", "החברה"). באמצעות אתר האינטרנט בכתובת 'alon-shumsky.com' (להלן: "האתר"), אתה מסכים לציית לתנאי שימוש אלו. בכל מקרה שאתה מוצא שתנאי שימוש אלה לא רצויים או מתאימים לך, אתה חייב לעזוב מיד את האתר ולהפסיק כל שימוש בו.

2. מדיניות הפרטיות. אנו מכבדים את פרטיותך ולאפשר לך לשלוט במידע האישי שלך. הצהרה מלאה של מדיניות הפרטיות העדכנית שלנו ניתן למצוא על ידי לחיצה כאן. מדיניות הפרטיות שלנו כלולה באופן מפורש בהסכם זה על דרך ההפניה הזאת.

3. גיל מינימאלי. אתה חייב להיות לפחות בן 18 כדי לגשת ולהשתתף באתר זה. אתה מבטיח ומתחייב שאתה לפחות בן 18 שנים והם מסוגלים להיכנס להסכם זה מנקודת מבט משפטית.

4. הודעות בדוא"ל. כשאתה פונה אלינו, אתה במפורש מסכים לקבל תגובות דוא"ל מאיתנו. תקשורת דוא"ל אלו עשויים להיות מסחרית ובין שאינה מסחרית בטבעה. הודעות דוא"ל שאינן מסחריות עשויים לכלול, אך אינם מוגבלים, בעיות מנהליות והודעות על שינויים לתנאים הללו, מדיניות הפרטיות או תיעוד אתר אחר.

5. שימוש בתוכנה. החברה רשאית למשוך תוכנות מסוימות העומדות לרשותך מהאתר. אם הורדת תוכנה מהאתר, התוכנה, כולל כל הקבצים והתמונות הכלולים או שנוצר על ידי התוכנה, והנתונים הנלווים (באופן קולקטיבי, "התוכנה") ייחשבו ככאלה מעניקה לכם רשיון החברה, לשימוש אישי ולא מסחרי שלך, לשימוש ביתי בלבד. החברה אינה מעבירה או בכותרת או זכויות הקניין הרוחני לתוכנה, וכן החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה בתוכנה כמו גם את כל זכויות הקניין הרוחני הקיימות. אתה לא יכול למכור, להפיץ מחדש, או לשחזר את תוכנה, וכן אינך רשאי הידור, הנדסה לאחור, לפרק, או בכל דרך אחרת להמיר את התוכנה לצורה שנתפסת בחושים האנושיים. כל הסימנים המסחריים והלוגו נמצאים בבעלות החברה או המורשים מטעמה ואינך רשאי להעתיק או להשתמש בהם בכל דרך.

6. תוכן גולשים / משתמשים. על ידי פרסום, הורדה, שיתוף, הצגה, או בכל דרך אחרת הפצת מידע או תוכן אחר ( "תוכן משתמשים") לאתר, אתה מעניק לחברה / לאתר, שותפיה, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, יועצים, סוכנים, ונציגים קבעו , רישיון לא בלעדי לשימוש בתוכן המשתמשים בהקשר אתר האינטרנט של החברה, שותפיה, מנהליה, דירקטורים, עובדים, יועצים, סוכנים, נציגים, כולל שלה ללא הגבלה, הזכות להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשכפל, לערוך, לתרגם, ועיצוב מחדש של תוכן משתמשים. אתה לא תפוצה על כל תוכן משתמשים. אתה מסכים כי החברה תהיה רשאית לפרסם או אחרת לחשוף את שמך בהקשר עם תוכן משתמשים שלך. על ידי פרסום תוכן משתמשים באתר, הנך מתחייב ומציג אמיתות על כך שאתה הבעלים של הזכויות על תוכן משתמשים או מאושר בדרך אחרת כדי לפרסם, להפיץ, להציג, לבצע, לשדר, או בכל דרך אחרת ולהפיץ תוכן משתמשים.

7. תאימות עם חוקי קניין רוחני. בעת כניסה לאתר, אתה מסכים לכבד את זכויות הקניין הרוחני של אחרים. שימושך באתר הוא בכל העת כפופה ובכפוף לחוקים לגבי בעלות על זכויות יוצרים ושימוש קניין רוחני. אתה מסכים לא להעלות, להוריד, להציג, לבצע, לשדר, או בכל דרך אחרת להפיץ כל מידע או תוכן (קולקטיבי, "תוכן") תוך הפרה של זכויות היוצרים, הסימנים המסחריים של צד שלישי, או זכויות קניין או קניינים רוחניים אחרים. אתה מסכים לציית לחוקים בדבר בעלות על זכויות יוצרים ושימוש בקניין הרוחני, ואתה תהיה האחראי הבלעדי על כל הפרה של כל חוק רלוונטי עבור כל הפרות של זכויות צד שלישי שנגרמו על ידי כל תוכן שאתה מספק או מעביר, או שמסופק או מועבר באמצעות שם המשתמש שלך. הנטל להוכיח כי כל תוכן אינו מפר חוקים כלשהם או זכויות צד שלישי מוטלת אך ורק עליך.

8. תוכן לא ראוי. אתה מסכים לא להעלות, להוריד, להציג, לבצע, לשדר, או להפיץ בדרך אחרת, לכל תוכן (א) שהוא מוציא דיבה, משמיץ, מגונה, פורנוגרפי, פוגעני, או מאיים; (ב) מעודד התנהגות שעלולה להוות עבירה פלילית או להפר בכל דרך אחרת כל חוק או תקנה מקומית, מדינתית, לאומית.

9. תאימות עם חוקי קניין רוחני. כאשר נכנסים לאתר, אתה מסכים לציית לחוק ולכבד את זכויות הקניין הרוחני של אחרים. שימושך באתר הינו בכל העת כפופה ובכפוף לחוקים לגבי בעלות על זכויות יוצרים ושימוש קניין רוחני. אתה מסכים לא להעלות, להוריד, להציג, לבצע, לשדר, או בכל דרך אחרת להפיץ כל מידע או תוכן (קולקטיבי, "תוכן") תוך הפרה של זכויות היוצרים, הסימנים המסחריים של צד שלישי, או זכויות קניין או קניינים רוחניים אחרים. אתה מסכים לציית לחוקים בדבר בעלות על זכויות יוצרים ושימוש הקניין הרוחני, ואתה תהיה האחראי הבלעדי על כל הפרה של כל חוק רלוונטי עבור כל הפרות של זכויות צד שלישי שנגרמו על ידי כל תוכן שאתה מספק או משדר, או מסופק או מועבר באמצעות חשבונך. הנטל להוכיח כי כל תוכן אינו מפר חוקים כלשהם או זכויות צד שלישי מוטלת אך ורק עליך.

10. אחריות. אנחנו מסירים בזאת כל אחריות מעצמינו. אנו עושים את האתר לזמין "כמו שהוא" ללא אחריות מכל סוג שהוא. אתם נוטלים על עצמכם את מלוא הסיכון של כל נזק או הפסד משימוש, או חוסר יכולת להשתמש באתר או בשירות.

11. אחריות מוגבלת. האחריות שלנו אליך היא מוגבלת עד למידה המירבית המותרת בחוק, בשום מקרה לא נהיה אחראים לנזקים מכל סוג שהוא.

12. אתרים שותפים. אין לנו שליטה על האתרים והחומרים של אתרי צד שלישי ואנו לא נישא בכל באחריות. אנו עובדים עם מספר אתרי אינטרנט שותפים שעשויים להיות בקשר עם האתר.מכיוון שאין לנו שליטה על התוכן, השירותים או הביצועים של אתרי השותפים הללו, אנו לא ערבים לגבי הדיוק, המטבע, התוכן, או איכות המידע המסופק על ידי אתרים כאלו, ואנחנו מסירים כל אחריות מכל תוכן לא מכוון, מעורר התנגדות, לא מדויק , מטעה או תוכן לא חוקי אשר עשוי להימצא באתרים הללו. באופן דומה, מעת לעת בקשר עם השימוש שלך באתר, אולי תהיה לך גישה לפריטי תוכן (לרבות, אך לא רק, אתרים) אשר הנן בבעלות צדדים שלישיים. אתה מאשר ומסכים כי אנו לא נוטלים כל אחריות או שום ערבויות על הדיוק, המטבע, התוכן, או איכות התוכן של צד שלישי. תנאי שימוש אלה חלים על כל השימושים שלך בכל תכני צד השלישי.

13. שימושים אסורים. אסור לך לפגוע או לנסות להפר כל תכונות האבטחה של האתר, כולל, ללא הגבלה, (א) גישה לתוכן או נתונים לא מיועד לך, או כניסה אל שרת או חשבון שאינך מורשה; (ב) ניסיון לחקור, לסרוק או לבדוק את פגיעותה של האתר, או כל מערכת או רשת קשורה, או לפגוע באמצעי אבטחה או אימות זהות ללא הרשאה נאותה; (ג) להתערב או לנסות להפריע לשירות למשתמש כלשהו, מארח או רשת, לרבות, ללא הגבלה, באמצעות העלאת  וירוס לאתר, העמסת יתר, "הצפה", "דואר זבל", "הפצצת דואר", התקפת DDOS "באתר; (ד) שימוש באתר לשליחת דואר אלקטרוני לא רצוי, כולל, ללא הגבלה, קידום מכירות, או פרסומות למוצרים או שירותים; (ה) זיוף כותרת של חבילת TCP / IP או חלק כלשהו מהמידע המופיע בכותרת בכל דואר אלקטרוני או בכל פרסום באמצעות האתר. כל הפרה של המערכת או אבטחת רשת עלולים לחשוף אותך לחבות אזרחית ו / או פלילית.

14. אין רישיון. משום דבר שמופיע באתר לא ניתן לפרש כמקנה לך רישיון לשימוש בכל מסימני המסחר, סימני השירות, או לוגו בבעלות על ידינו או על ידי צד שלישי כלשהו.

15. תיקונים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התנאים הללו.

דילוג לתוכן